vrijdag 5 december 2014

20 More Vocal Chartbusters


1 Seekers the - The carnival is over
2 Martino Al - Spanish eyes
3 Bassey Shirley - What now my love
4 Ifield Frank - Lovesick blues
5 Conway Steve - My thanks to you
6 Vaughan Malcolm - My special angel
7 Black Cilla - Alfie
8 King Solomon - King Solomon
9 Williams Danny - More
10 Harris Rolf - Sun arise
11 Martin Dean - Return to me
12 Sammes Mike Singers - Somewhere my love
13 Hilton Ronnie - Around the world
14 Gentry Bobby - I'll never fall in love again
15 Hill Vince - Look around (and you'll find me there)
16 Roberts Malcolm - Love is all
17 Dodd Ken - The river (le colline sono in fiore)
18 O'Connor Des - I pretend
19 Monro Matt - Walk away (warum nur warum)
20 Lynn Vera - Anniversary waltz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten